Kindcentrum

Identiteit

Mediacampagne van start voor lancering Ontmoetingsschool Wateringen

1 sep 2022

Deze week wordt de folder met informatie over Ontmoetingsschool Wateringen verspreid in Wateringen en een aantal wijken van Den Haag-zuid. Daarnaast is er een online campagne gestart om zoveel mogelijk steun van ouders te krijgen voor de nieuwe school.

Op Google, Facebook en Instagram kunnen ouders een uiting tegenkomen van Ontmoetingsschool Wateringen. Iedereen wordt aangespoord het initiatief voor de bouw van de nieuwe school te steunen, vooral ook omdat er door nieuwbouw in de buurt binnen enkele jaren een tekort aan basisscholen zal ontstaan.

Belangstelling voor nieuwe basisschool peilen

Voor het nieuwe schoolinitiatief kunnen ouders met peuters in de leeftijd van 2 tot en met 4 jaar (peildatum 1 november 2022) een vrijblijvende ouderverklaring afgeven. Deze ouderverklaring verplicht je verder tot niets. Het ministerie wil hiermee vooral peilen hoeveel belangstelling er is voor de nieuwe school.

Aanmelden nieuwsbrief

Ik ben akkoord met het verwerken van mijn mailadres. Deze zal alleen gebruikt worden voor het versturen van nieuws rondom het proces: